/Files/images/hvzsh_16/viptalisman7.jpg

Методичне об'єднання вчителів природничо-математичного циклу складається з 5 педагогів.

Керівник МО - Селюкова Марина Юріївна.

СПИСОК УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

Заголовок
№ з/п Прізвище, ім'я, по батькові вчителяЯкі предмети викладає Освіта ФахСтаж роботи Класи в яких працює
(років)
1Валах Алла Вікторівна МатематикуВища Вчитель математикаи41 11-12
2Щербак Тамара ОмелянівнаХімію, біологію, екологію Вища Вчитель хімії та біології30 9-12
3Кузьменко Дмитро Ігорович Географію, економіку Вища Економічна і соціальна географія 9 9-12
4Пабуєва Катерина Іллівна Фізику Вища Вчитель фізики 47 9-12
5Селюкова Марина Юріївна Математику Вища Вчитель математики та інформатики 24 9-12

РОБОТА ВЧИТЕЛЯ НАД ПРОВІДНОЮ ТЕМОЮ

№ з/п Призвище, ім’я, по батькові Тема, над якою працює вчитель
1 Валах Алла Вікторівна Індивідуалізація та диференціація навчання на уроках математики
2 Щербак Тамара Омелянівна Факультативи як засіб реалізації учнів
3 Кузьменко Дмитро Ігорович Використання інноваційних технологій у формування учнівської компетентності
4 Пабуєва Катерина Іллівна Взаємодія вчителя та учня у процесі організації самостійної роботи
5 Селюкова Марина Юріївна Інноваційна діяльність сучасних інтерактивних технологій на уроках математики.

Завдання методоб’єднання учителів природничо-математичного циклу на 2017/2018 навчальний рік.

У 2017/2018 навчальному році методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу продовжує працювати над провідною науково-педагогічною проблемою: «Підвищення якості знань на основі впровадження на уроці інтерактивних технологій і методів навчання».

Виходячи з вище сказаного, методоб’єднання намічає такі напрямки роботи в 2017 / 2018 навчальному році:
1. Здійснення науково-методичного забезпечення розвитку освіти.
2. Модернізація структурної моделі науково-методичної роботи з педкадрами.
3. Формування готовності педагогічних працівників до впровадження у навчальний процес сучасних інноваційних і комп’ютерних технологій.
4. Удосконалення програм роботи з обдарованою молоддю.
5. Удосконалення системи духовно-морального виховання школярів.
6. Створення умов для виховання активної самостійності, ініціативної особистості.
7. Забезпечення індивідуально-консультативного підходу до кожного вчителя.
8. Впровадження комп’ютерних технологій в практичну діяльність вчителів природничо-математичного циклу.
9. Підтримка науково-дослідницької роботи вчителів, інноваційних технологій.
Кiлькiсть переглядiв: 326