У різноманітних шкільних освітніх установах помітне місце по праву належить вечірнім школам. За свою історію вони зазнавали різні зміни і в цільових установках, і в назві, і в контингенті учнів, але незмінно зберігали свою вагомість в освіті. І сьогодні, в 21 столітті, дивлячись на зміну соціально-економічної ситуації, конкуренцію на ринку праці, низький рівень доходів серед молоді, відсутність професійної підготовки та можливості отримати професію, особливо актуально питання отримання освіти, тому, безумовно, особлива роль у системі освіти відводиться нашому навчальному закладу.
Головна мета діяльності нашого навчального закладу - це забезпечення реалізації права громадян, які не мають можливості навчатися у школах з денною формою навчання, на здобуття загальної середньої освіти з відривом або без відриву від виробництва.
Головними завданнями нашого навчального закладу є:
- забезпечення реалізації права громадян на доступність та безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти;
- виховання громадянина України;
- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
- формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
- виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина;
- розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
- реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя;
- збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;
- створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство.
Головні принципи в роботі нашого навчального закладу:
- принцип цінності особистості;
- принцип унікальності особистості;
- принцип пріоритету особистісного розвитку;
- принцип орієнтації на зону найближчого розвитку;
- принцип суб'єктивності освітнього процесу;
- принцип особистісно-орієнтованого навчання;
- принцип диференціації освітнього процесу;
- принцип емоційно-ціннісної орієнтації освітнього процесу.